جزئیات جلسه پوتین با سفیر ایران درباره حادثه بالگرد رئیس‌جمهور | سلام من را به رهبر معظم انقلاب برسانید بیانیه وزارت امور خارجه درباره حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور منتشر شد تماس مراجع عظام تقلید با رئیس دفتر رئیس‌جمهور رصد لحظه به لحظه پهپاد آکینجی در جستجوی هلی‌کوپتر رئیس جمهور + لینک آنلاین جهاد اسلامی: با نگرانی پیگیر سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران هستیم سقوط پهپاد رزمی آمریکایی «ام کیو ۹» در مرکز یمن درباره آکینجی، پهپاد ترکیه که برای جستجوی بالگرد حامل رئیس جمهور به ایران آمد + عکس و مشخصات فنی بایدن پس از حادثه بالگرد رئیس جمهور ایران، تعطیلات هفتگی خود را لغو کرد روسیه ۲ هواپیما همراه با بالگردهای ویژه و ۵۰ نیروی امداد حرفه‌ای اعزام می کند حضور پدر آیت‌الله آل هاشم در دفتر ایشان + فیلم وزیر خارجه ایتالیا: در حال پیگیری تحولات حادثه بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران هستم سرکوب تظاهرات صهیونیست‌ها در تل‌آویو + فیلم دستیار پوتین در تماس با مخبر: روسیه با تمام قوا کنار ایران است فرمانده سپاه عاشورا: حدود ساعت ۱۵:۳۰ امروز آیت‌الله آل‌هاشم تماس گرفت و گفت ما سانحه دیدیم کمک برسانید + فیلم ارتباط تلفنی رئیس جمهور عراق با مخبر در پی سانحه بالگرد رئیس جمهور واکنش روسیه به حادثه بالگرد حامل سیدابراهیم رئیسی واکنش سوریه به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهوری ایران وزارت خارجه ونزوئلا: مادورو خبر مربوط به بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کند گوترش: امیدوارم رئیس‌جمهور ایران در سلامت کامل باشد
سرخط خبرها

کمیسیون بهداشت مجلس سازمان غذا و دارو را به‌ دلیل کمبود شیرخشک احضار کرد

  • کد خبر: ۱۸۹۳۴۸
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
کمیسیون بهداشت مجلس سازمان غذا و دارو را به‌ دلیل کمبود شیرخشک احضار کرد
عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه در حال حاضر شیرخشک ۸۰ هزار تومانی با ارز آزادی که قاچاقچی می‌آورد ۸۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود، گفت: سازمان غذا و دارو را هم احضار کردیم؛ این سازمان هزار توجیه دارد که قابل قبول نیست و باید یک جایی حل شود.

به گزارش شهرآرانیوز عبدالحسین روح‌الامینی در برنامه "تهران ۲۰" درباره علت کمبود شیر خشک در کشور اظهار کرد: اوایل امسال رئیس مجلس، رئیس بانک مرکزی، وزیر اقتصاد، وزیر بهداشت، رئیس گمرک، رئیس سازمان غذا و دارو و بقیه مسئولان در بالاترین سطح قوه مقننه و کمیسیون بهداشت و کمیته غذا و دارو برای تدارک و پیش‌بینی دارو، شیرخشک و ملزومات و تجهیزات پزشکی جلسه‌ای گذاشتند تا مشخص شود که هر کدام از این افراد وظایف خود را چه زمانی انجام می‌دهند. یکی از وظایف آنان تامین به موقع ارز مرغوب بود، اما اوایل سال پیگیری‌هایمان بی‌نتیجه ماند البته در مجلس یک یا دو گزارش درباره وضعیت تهیه، تدارک و تامین دارو قرائت شد.

روح‌الامینی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور تولیدکنندگان شیرخشک گفت: چندی پیش در کمیسیون بهداشت جلسه‌ای را با حضور تولیدکنندگان شیر‌خشک برگزار کردیم. فریادشان به آسمان بلند بود که مقدار ارز درخواستی‌شان تامین نشده و همچنان منتظر گشایش برای تامین مواد اولیه خود هستند. در حالی که ظرفیت تولید شیر‌خشک در کشورمان بالای ۱۰۰ میلیون قوطی و میزان نیاز و مصرف ۶۰ الی ۷۰ میلیون قوطی است و حتی در برخی مواقع و در سال‌های اخیر به کشور‌های اطراف، صادرات هم داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شیرخشک ۸۰ هزار تومانی با ارز آزادی که قاچاقچی می‌آورد ۸۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و این بازار را بر هم می‌زند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: سازمان غذا و دارو را هم احضار کردیم. این سازمان با تسویه حساب ارز‌های قبلی اختلاف دارد و هزار توجیه دیگر دارد که قابل قبول نیست و باید یک جایی حل شود.

روح‌الامینی در پاسخ به این سؤال مجری که چرا از طرفی به افزایش جمعیت و فرزندآوری تاکید داریم و از طرف دیگر بحث کمبود شیرخشک وجود دارد، گفت: این‌ها پاس‌کاری بین دستگاهی است که به هیچ وجه پسندیده حکمرانی نیست.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->